آموزش ، تحلیل و خرید ارز دیجیتال

ترید آسان آموزش تحلیل و ترید ارز دیجیتال

آموزش ، تحلیل و خرید ارز دیجیتال

ترید آسان آموزش تحلیل و ترید ارز دیجیتال

ترید آسان آموزش تحلیل و ترید ارز دیجیتال

چگونه یک سبد سرمایه‌گذاری متنوع از ارزهای دیجیتال درست کنیم؟

امروز تقریباً ۱۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف در بازار وجود دارد. این مجموعه از بیت‌کوین و اتریوم که بیشتر تثبیت‌شده‌اند شروع می‌شود و به موارد کمتر شناخته شده تری همچون استورج و سیاکوین ختم می‌شود. فعالیت در این بازار وسیع اما نیازمند یک سبد سرمایه‌گذاری متنوع است.

gwln9ra3fyfp

وقتی تعداد انتخاب‌ها زیاد می‌شود، تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذار سخت‌تر است. این سختی مخصوصاً برای تازه‌واردان به این بازار بیشتر حس می‌شود.
این بار در آی‌آر بلاک‌چین در قالب این راهنما از بهترین ترکیب برای ساخت یک سبد مطمئن سرمایه‌گذاری در رمزارزها که در برابر چالش‌های سرمایه‌گذاری مقاوم است به شما می‌گوییم.

بیت‌کوین و اتریوم (۵۰ تا ۶۰ درصد)

بیشترین حجم از سبد شما باید به دو رمزارز بزرگ بازار یعنی بیت‌کوین و اتریوم اختصاص پیدا کند.
برحسب مقدار ریسکی که می‌توانید تحمل‌کنید باید ۵۰ تا ۶۰ درصد از سرمایه خود را به این دو رمزارز اختصاص دهید. در حال حاضر بیت‌کوین و اتریوم بیشترین حجم بازار را به خود اختصاص داده‌اند و خودشان را به‌عنوان ارزشمندترین ارزهای دیجیتال تثبیت کرده‌اند.
به‌علاوه بیشترین میزان سرمایه توسط بیت‌کوین و اتریوم به بازار تزریق‌شده‌اند و این دو نسبت به سایر ارزهای دیجیتال نوسان کمتری را هم تجربه کرده‌اند.

jvvkpr0d55ks

اگرچه خیلی از سرمایه‌گذاران نوپا به دنبال کشف یک بیت‌کوین جدید در بازار رمزارزها هستند، اما باید گفت که در حقیقت بیت‌کوین علی‌رغم اصلاح قیمت‌ها همچنان عملکرد عالی داشته و حداقل برای یک سال آینده نیز خواهد داشت.
برای اتریوم هم همین موضوع صادق است. اتریوم این روزها به یک‌روند تبدیل‌شده و موردعلاقه خیلی از شرکت‌های بخش دولتی و خصوصی واقع‌شده است.
درنتیجه ارزهای دیجیتال بیت‌کوین و اتریوم همچنان باید نیمی از سبد سرمایه‌گذاری شمارا تشکیل دهند و ترتیب نگهداری آن‌ها (مثلاً ۳۰ درصد بیت‌کوین، ۲۰ درصد اتریوم یا ۴۰ درصد اتریوم، ۱۰ درصد بیت‌کوین) به درک شما از شرایط بازار و میزان ریسک‌پذیری بستگی دارد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید 

  • بهزاد ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی